vineri, 8 iulie 2011

Iluzie


Autocontrol? Vorbe. Câteodată îmi vine să arunc cu pietre după mine, să-mi dau pumni şi palme pentru că nu reuşesc să îmi controlez unele sentimente. Vreau să se-ntâmple într-un fel, dar se-ntâmplă după cum vrea sufletul sau cum s-o numi ceea ce mă ţine-n viaţă. N-am cum să dau ordine, mă enervez, mă consum. Unde-i butonul de restart? Vreau să-mi domin sentimentele, să le împar după merite, să fie un echilibru, să fie o judecată. De ce nu pot? E al naibii de ciudat, facem ceea ce credem, de fapt, facem ceea ce ne ordonă sufletul, ceea ce dirijează sentimentele. Suntem nişte păpuşi teleghidate de-o materie fără fond...

7 comentarii:

  1. Butonul de restart e la tine, dar tu acum mai degraba ai nevoie sa dai Enter, sa-ti faci odata pentru totdeauna ordine in viata si sa-ti inveplinesti odata pentru totdeauna dorintele mult visate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine sunt eu, de fapt, acum?9 iulie 2011 la 13:27

    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai ales sa gandesti cu inima.. dar daca ai avea posibilitatea sa alegi altceva ai face-o?

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutări, Aghiuţă! Bine te-am regăsit! :))
    Da, aş face-o dacă aş avea posibilitatea de a alege altceva. Câteodată simt că-mi împart sentimentele în mod greşit, iar atunci când nu mai vreau să se-ntâmple ceva nu pot să dau înapoi şi mă consum la propriu şi figurat. E un paradox pentru mine, trăiesc într-un corp care nu poate fi neapărat controlat de noi şi trăiesc cu-un suflet care, la fel, nu poate fi de fiecare dată controlat, mai ales atunci când ai nevoie de asta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Invata sa-ti controlezi sentimentele si nu mai cauta butonul de restart.Daca vrei orice este posibil

    RăspundețiȘtergere
  6. Raluca, nu ma cunosti si nu te cunosc dar te inteleg habar n-ai cat.
    Sunt de acord ca sentimentele pot fi controlate numai in masura in care se poate actiuna altfel decat sub imperiul lor. Adica ti le poti manifesta sau nu.
    Cu toate acestea, sentimentele , in primul rand, se simt si doar apoi vin sa influenteze o anume actiune sau nu.
    Cred ca ceea ce vrei sa zici e faptul ca ai vrea sa controlezi simtirea, nu actiunile. Actiunile sunt usor de controlat.
    Ai vrea sa simti dupa cum e mai convenabil, mai logic si mai nedaunator.
    Culmea culmilor e ca aveam mereu impresia ca nu exista oameni care-si pot controla simtirea. Si, vad mai sus ca totusi, exista. Si tot mereu mai descopar altii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutari, Irs!
    Frumos feedbackul primit din partea ta. Mă bucur că există persoane care înteleg ceea ce doresc sa transmit.
    P.S. Ai dreptate în tot ce-ai scris. :)

    RăspundețiȘtergere